onsdag 23 december 2009

Då kör vi!

Tisdagen var kall, kallare än kall. Efter jobbet susade jag till stallet och gjorde klart på ca 3.57 minuter. Då hann jag även med att pussa min häst som för närvarande trånar efter fysisk kärlek.
Det kändes inte bra att lämna honom där när han var så kelsjuk.
Lars hade nosgrimmeteori på ridskolan, men tåget var så sent att det var meningslöst att åka.
Vi blåste bort till Lotta O och laddade lusern istället. Vidare mot stallet och öste kärlek över vår kära familjemedlem i mammututförande. Borsta, pussa, borsta, pussa.

På Röda rummet fanns delar av rockgubbarna. Vi tog en pizza med de två som det finns genetisk anknytning till och det var nog ganska trevligt.

Gårdagens bästa: Mollis anlände och var ljuvligt vacker på bilden som distribuerades av den hjältemodiga modern.

Idag har jag börjat dagen med att duscha vårt kontor och mig själv i julmust.
Varför?
Ingen aning, men jag lovar att presentera ett svar om det skulle komma upp nåt.

Sista dagen på jobbet innan julledigt och jag vill bara gå tillbaka till sängen.

God morgon!

1 kommentar:

  1. Vad länge du jobbade?! Det trodde jag var förbjudet!

    Hoppas du haft en finfin jul och tack för att du tyckte MollisEllen var söt. För det är hon. ;)

    SvaraRadera