fredag 12 februari 2010

Vals

Pekfingervalsen är som bekant det man använder sig av när man inte kan hantera tangentbordet med två händer.
Jag har regredierat till denna icke-glamourösa skrivmetod.
Varför undrar du kanske?
Från att ha varit en förhållandevis rapp tangenttryckare är jag numera bakbunden.
Lovikka hänger helst med en förälder. Just nu är jag enda föräldern i huset, således hänger vi en hel del.
Det gör att bloggandet blir åsidosatt. Jag misstänker dock att det inte är nån större förlust för mina få trogna läsare eftersom innehållet förmodligen skulle bli aningens enahanda.
Ett enda matande, ammande, bytande, sovande och lite enhandssurfing är vad vi har att delge omgivningen.

Pappa Lars har åkt till Stockholm.
Vi saknar och längtar.

1 kommentar:

  1. Jag hänger troget efter er, pekfingervals eller inte.

    Hoppas att Lars snart kommer hem!

    SvaraRadera