fredag 2 juli 2010

Jag vill inte blogga

Jag vill åka nu.
Söderöver.
Öppna landskap och slutna sällskap.
Jag vill ha omväxling.
USB-minnet innehållande säsong 3 av The Sopranos krånglar.
Denna vecka har vi således inte sett så mycket av den varan.
Det gör inte så mycket för det är fint väder och Lovikka är glad, nästan hela tiden.
Jag är trött, nästan hela tiden.
Lars har semester från och med nu.
Mycket att stå i innan resan.
Staket skall fixas.
Transport skall tvättas
Hästar skall flyttas hem.
Hö skall bergas.
Ekonomin skall oroas över.
Myggbett skall klias.
Och så fortsätter det, i en enda lång evighetshistoria.
Hej liv!

4 kommentarer:

  1. Jag har alla säsonger av Sopranos på DVD om du vill låna. /Linnéa

    SvaraRadera
  2. Ja, och nu är jag ju förresten inte i NY längre, även om jag fortfarande verkar uttorkad. Så en fika med Sopranosöverlämning kanske kan passa? Efter din Skåneresa.
    /Linnéa.

    SvaraRadera
  3. Lilling: Det låter så himla bra.
    Efter Skåne, då är det vår tur.
    =)

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att Lars har semester nu också. Jag längtar ihjäl mig efter nästa v, då Andreas börjar sin. Jag börjar bli lite nipprig på att vara själv med världens bästa Ellen nu... :o

    SvaraRadera